Pogledajte kako su "zategli bore" na "suzuki ignisu"
Proizvođači vozila sada znatno ranije nego pre "podmlađuju" svoje modele
Nekada se neki, model automobila, dakako ako je bio uspešan na tržištu, proizvodio i više od sedam-osam godina, nekada i svih deset.
A onda su nas polako navikli da svakih tri-četiri godine proizvođači vrše promene na svojim modelima, blaže, kozmetičke, popularno nazvane "fejslifting" ili "zatezanje bora".
Pročitajte još:"Fijat" ponudio automobile koji štite i od KORONE!
Jednostavno, konkurencija ne spava, a skoro svakodnevno se primenjuju nove savremenije tehnologije, pri čemu su i kupci sve zahtevniji. Ko bi sada kupio automobil, recimo bez "tač-skrina"?
Kako to izgleda pokušaćemo da vam pokažemo na izuzetno uspešno, mnogo nagraivanom, modelu "Suzuki ignis" koji se pojavio, kao veliko osveženje na tržištu 2016.
Ovog mališana među terencima, krosoverima, u "Suzukiju" su "podmladili"krajem marta ove godine.
Osnovne crte su ostale iste. Promenjeni su prednji branici, rešetka. Redefinisane su i boje interijera, a ionako efikasna i štedljiva mašina pod haubom je dodatno unapređena sa "mild hibridnom" tehnologijom.
Sa prednjim i zadnjim novim branicima, ukrašenim srebrnim dodacima, naglašena je SUV crta ovog lepotana.
Tu su i nove boje. Jednobojnih ima čak 11 a dvobojnih sedam, uključujući i "karavan slonova kost bisernu metalik", "raš žutu metalik", "taf kaki bisernu mertalik".
Pročitajte još:Garancija na auto-baterije 10 godina ili MILION kilometara!
I unutrašnjost je obogaćena novim bojama poput "lazuli medijum plavo-biserne" i "midijum sive metalik". Nešto je drugačije prepakovana i instrument tabla.
Novi agregat "K12D 1.2 dualdžet" sa "mild hibrid" sistemom raspolaže litijum-jonskom baterijom od 10 amper-časova i dodatno utiče na smanjenje potrošnje goriva.