Погледајте како су "затегли боре" на "сузуки игнису"
Произвођачи возила сада знатно раније него пре "подмлађују" своје моделе
Некада се неки, модел аутомобила, дакако ако је био успешан на тржишту, производио и више од седам-осам година, некада и свих десет.
А онда су нас полако навикли да сваких три-четири године произвођачи врше промене на својим моделима, блаже, козметичке, популарно назване "фејслифтинг" или "затезање бора".
Прочитајте још:"Фијат" понудио аутомобиле који штите и од КОРОНЕ!
Једноставно, конкуренција не спава, а скоро свакодневно се примењују нове савременије технологије, при чему су и купци све захтевнији. Ко би сада купио аутомобил, рецимо без "тач-скрина"?
Како то изгледа покушаћемо да вам покажемо на изузетно успешно, много награиваном, моделу "Сузуки игнис" који се појавио, као велико освежење на тржишту 2016.
Овог малишана међу теренцима, кросоверима, у "Сузукију" су "подмладили"крајем марта ове године.
Основне црте су остале исте. Промењени су предњи браници, решетка. Редефинисане су и боје интеријера, а ионако ефикасна и штедљива машина под хаубом је додатно унапређена са "милд хибридном" технологијом.
Са предњим и задњим новим браницима, украшеним сребрним додацима, наглашена је СУВ црта овог лепотана.
Ту су и нове боје. Једнобојних има чак 11 а двобојних седам, укључујући и "караван слонова кост бисерну металик", "раш жуту металик", "таф каки бисерну мерталик".
Прочитајте још:Гаранција на ауто-батерије 10 година или МИЛИОН километара!
И унутрашњост је обогаћена новим бојама попут "лазули медијум плаво-бисерне" и "мидијум сиве металик". Нешто је другачије препакована и инструмент табла.
Нови агрегат "К12Д 1.2 дуалџет" са "милд хибрид" системом располаже литијум-јонском батеријом од 10 ампер-часова и додатно утиче на смањење потрошње горива.