· · Komentara: 0
Na struju

"Opel" počinje prodaju električnog kombija!

Cena u Nemačkoj 35.600 evra bez subvencija koje u Srbiji iznose 5.000 evra

1595420348_Opel-Vivaro-e-512253.jpg
Foto:"Opel"

Svi koji smatraju da će kupovina električnog kombi vozila biti pun pogodak jer će znatno smanjiti troškove prevoza, obradovani su informacijom koja je stigla iz Nemačke.

Naime, "Opel" je počeo da prima narudžbine za novi, električni "vivaro-e", sa cenama od 35.650 evra (sve cene u Nemačkoj, bez PDV-a) - bez lokalno važećih bonusa. To je znatno manje nego što koštaju mnogo manja putnička vozila iz kategorije gradskih vozila!

To je lepa vest i za naše kupce jer država Srbija kupovinu električnih vozila subvencioniše sa 5.000 evra. Naravno, sačekaćemo i zvanične informacije o početku prodaje i cenama za naše tržište, ali to će svakako biti u blliskoj budućnosti jer će se prve isporuke u domicilnoj zemlji obaviti ove godine. 

Foto:"Opel"

Kupci "opel vivaro-e" mogu da biraju između dve veličine litijum-jonske baterije, u zavisnosti od vlastitih potreba: sa 75kWh do 330 km ili za one koji imaju manje intenzivno svakodnevno korišćenje  vozila, sa 50kWh i dometom do 230 kilometara.

- "Vivaro e" je "Opelovo" prvo elektrifikovano lako komercijalno vozilo- kaže Andreas Mark, šef "Opela Nemačka" - Nezavisno o veličini baterije, naš novi kombi uvek prevozi robu od vrata do vrata bez emisije štetnih gasova.

Pročitajte još: Verovali ili ne novu - "fijat stradu" reklamira ELVIS! (VIDEO)

Ovo vozilo odlikuje nosivost do 1.275 kg, što je skoro isto koliko i 2.0-litarska dizel verzija "kargo S" (maksimalna nosivost 1.405 kg). E-kombi je takođe jedino elektrifikovano vozilo proizvođača automobila koje se isporučuje sa priključkom za prikolicu koji omogućava maksimalni vučni kapacitet od 1.000 kg.

Foto:"Opel"

U ponudi su tri dužine - 4,6 metara (S), 4,95m (M) i 5,30m (L) - i nekoliko verzija, uključujući  van, kombi, van sa produženom kabinom i kabina sa platformom. Većina verzija  visoka je samo 1,90 m i zbog toga može ući u podzemni parking. Opciono je dostupan širok spektar asistencijskih sistema i naprednih tehnologija, uključujući kameru za gledanje unazad 180 stepeni i multimedijske zabave. Korisne karakteristike kao što su klizna vrata sa senzorima i "FlexCargo" pružaju dodatnu funkciju.
Elektronski regulisana maksimalna brzina od 130 km/h omogućava brzinu za autoput, istovremeno čuvajući električni domet. Sofisticirani regenerativni sistem kočenja, koji vraća energiju proizvedenu pri kočenju ili usporavanju, dodatno povećava efikasnost.

Foto:"Opel"

Baterija koja se nalazi ispod prtljažnika dodatno snižava težište, što koristi u krivinama i daje mu stabilnost pri udaru bočnog vetra čak i kada je potpuno napunjen, a istovremeno doprinosi većem zadovoljstvu u vožnji. 

"Vivaro-e" je jednostavno puniti koliko i koristiti. Preko zidne kutije, brzog punjača ili čak kabla za punjenje iz kućne utičnice ako je potrebno, svaki Vivaro-e spreman je za razne mogućnosti punjenja.

Pročitajte još:Rođen novi auto-gigant "Stelantis"!

Koristeći javnu stanicu za punjenje od 100kW DC, punjenje 50kWh baterije do 80 odsto stanja napunjenosti traje oko 30 minuta (oko 45 minuta za bateriju od 75kWh). Opel nudi ugrađene punjače koji osiguravaju da su vremena punjenja što kraća i da baterija (pokrivena osmogodišnjim / 160.000km garancijom) ima dug vek.

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.