· · Коментара: 0
Сарадња

Возач "Формуле 1" Антонио Ђовинаци иде стопама Хуана Манауела Фанђа!

Подсећање и на најславније дане када је Нино Фарина победио на првој ГП трци Ф1 у историји

1593770260_NASLOVNAGTAm-Track_01.jpg
Фото:"Алфа Ромео"

На Великој награди Аустрије, којом стартуије овогодишњи шампионат света Формуле 1,али и током остатка сезоне, тркачко одело Антонија Ђовинација, аса "Алфа Ромео Ф1 Орлеан тима" красиће лого "ГТАм"...

Ова је скраћеница од историјског значаја која означава генетски код перформанси бренда "Алфа Ромео" као и техничко партнерство с компанијом "Заубер инжењеринг".

Фото:"Алфа Ромео"

Званичан почетак сезоне 2020. Формуле 1, одложен због ванредне ситуације, почеће 5. јула у Аустрији, а тим "Алфа Ромео Орлен" такмичиће се у њој, недуго након прославе 110. годишњице бренда "Алфа Ромео" одржане 24. јуна.

Прочитајте још: Невиђена БРУКА "Волвоа": Повлаче 2,18 милиона возила због појасева!

Историја бренда има снажну везу са "Формулом 1": подсећамо да је "Алфа Ромео" победио на првој трци "Формуле 1" икада, као и у првом шампионату најпознатије ауто-мото трке на свету 1950. године. Тада је са Нином Фарином за воланом модела "Алфа Ромео гран премио типо 158 Алфета", а тај тријумф је 1951. године поновио и Хуан Мануел Фанђо у моделу "Алфета 159".

Фото:"Алфа Ромео"

Историјска значка "ГТАм" биће истакнута на оделу возача из Италије током повратка Гран При трка, као омаж новом моделу "Алфа Ромео Гиулиа ГТА". Модел ограничене серије осмишљен је поводом 110. годишњице бренда, и данас представља израз максималних перформанси најпознатије верзије из "Алфа Ромео" породице.

Скуп техничких решења одабраних за моделе Гиулиа ГТА и ГТАм произилази из техничких вештина које је стекла компанија Саубер Енгинееринг током свог дугог рада на Формули 1. Аеродинамички аспект је простудиран и посебно развијен тако да гарантује оптимална аеродинамична оптерећења, дајући предност стабилности и равнотежи, нарочито при великим брзинама. Рад на факторима аеродинамике обухвата активан предњи сплитер, бочне усиснике и посебан задњи спојлер, као и значајан рад на доњем делу аутомобила и екстрактору.

Прочитајте још:Да ли знате који ауто Џереми Кларксон сматра НАЈЛЕПШИМ свих времена?(ФОТО/ВИДЕО)

"Ђулија ГТА" је опремљена верзијом мотора "Алфа Ромео 2,9 В6 Би-Турбо". Захваљујући опсежној употреби ултралаких материјала, постигнуто је смањење тежине од 100 кг у односу на "ђулију квадрофољо", чиме је постигнут изванредан однос тежине и снаге од 2,82 кг/КС, што је најбољи однос у класи.      

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.