· · Коментара: 0
Драгуљ

"Алфа Ромео" за свој 110 рођендан представио "ђулију ГТА" (Фото)

Овај модел и још снажнија верзија "ГТАм" произвешће се само у ограниченој серији од 500 комада

alfa-romeo-djulija-gta--naslovna-1.jpg
Фото: Алфа Ромео медиа
Један од најпознатијих брендова аутомобила, "Алфа Ромео" 24. јуна обележава 110 година од оснивања.
 
Чувена италијанска фабрика снова својим верним обожаваоцима, онима који имају "праву ДНК" својствену "алфистима" као најлепши поклон је представила моћну, прелепу "алфу ђулију ГТА"

"ГТА" је скраћеница од „Гран Турисмо Аллеггерита“ (аллегерита је италијанска реч за „олакшано“) и појавила се 1965. са моделом "алфа ђулија спринт ГТА", посебном верзијом која је проистекла из модела "алфа спринт ГТ", а која је дизајнирана као спортски аутомобил и представљена је на Сајму аутомобила у Амстердаму те године. Каросерија модела "алфа ђулија спринт ГТ" је замењена идентичном верзијом израђене од алуминијума, што је дало коначну тежину од 745 кг, у поређењу са 950 кг за друмску верзију.

Прочитајте још: Аутомобил који није на продају и НЕМА ЦЕНУ: Има их само 4 на свету, а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО)

Друга верзија је имала мотор од 1.570 цм3 "твин кам" мотор који је, у друмској конфигурацији, са дуплим паљењем, развијао невероватних 115 КС. Техничари тркачког тима бренда "Алфа Ромео", одељења "Аутоделта", изабрали су га као референтно возило за „туринг“ категорију и развили су га да постиже максималну снагу од 170 КС. Успех модела у такмичењима је био моменталан: три узастопне победе на „Цхалленге Еуропео Марцхе“, десетине националних шампионата и стотине индивидуалних трка у сваком делу света. А начин на који је изградио имиџ целе гаме је такође био импресиван: модел "алфа ђулија спринт ГТА" је лансирао  крилатицу „Победа сваки дан у вашем свакодневном возилу“! Од тада, "ГТА" је стекла репутацију неприкосновене иконе спортског карактера бренда "Алфа Ромео". 

За нови модел "алфа ромео ђулија ГТА", инжењери бренда су имали за циљ да унапреде аеродинамику и управљивост, али и изнад свега да смање тежину: исте смернице су праћене и са моделом  из 1965. Активна аеродинамика је посебно проучавана како би се повећало аеродинамично оптерећење. Ова решења садрже техничко знање које долази директно из Формуле 1.

Исти задатак је задат бочним усисницима, посебном задњем спојлеру и активном предњем спојлеру. Титанијумски "Акрапович" централни издувни систем интегрисан у дифузор од угљених влакана је такође нов, као и точкови од 20 инча са централним закључавањем, који се појављују на лимузини по први пут. Лакоћа управљања при великим брзинама је унапређена проширивањем путање предњих и задњих точкова за 50 мм и развијањем новог сета опруга, амортизера и бушинга за системе вешања.

У моделу "ГТАм", предњи аеродинамични део је оптимизован до екстремног нивоа, додавањем већег предњег спојлера и задњим крилом од правих угљених влакана, који обезбеђују теже, савршено избалансирано оптерећење при високим брзинама. Што се тиче перформанси, мотор "Алфа Ромео" 2,9 В6 Би-Турбо који је направљен од алуминијума и развија чак 510 КС у стандардној конфигурацији, постиже 540 КС у моделу "ГТА", захваљујући пажљивом развоју и калибрацији од стране инжењера бренда.

 Укупно смањење тежине досиже до 100 кг, Резултат је тежина која износи око 1.520 кг и која, у комбинацији са порастом укупне снаге на 540 КС, доводи однос тежине и снаге на изванредан ниво од 2,82 кг/КС, што чини модел "ГТАм" способним да пружи изванредне перформансе. Убрзање од 0 до 100 км/с постиже се муњевито - 3,6 секунди.

Ова два модела  произвешће се у ограниченој серији од свега 500 примерака укупно, Сви су нумерисани и лиценцирани и спремни да заузму своје место заједно са својим претходником из 1965. године као једним од најтраженијих колекционарских примерака.Цена није саопштена.

Фото: Алфа Ромео медиа
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.