· · Komentara: 0
Svetska premijera

Sa ovim elektromobilom moći ćete da odete iz Beograda do Niša i nazad BEZ DOPUNE baterije

"Nisan" predstavio svoj električni krosover "ariju" krcatu najnovijim tehničkim rešenjima

1594811935_nisan-arija-naslovna.jpg
Foto:Nisan"

Zbog pandemije "korone" skoro sve svetske premijere automobila se obavljaju "onlajn". Tako je i "Nisan" iz Jokohame u Japanu, svetu predstavio svoj novi adut električni krosover jako lepog imena "arija"!

I automobil je skladan, ne preterano futuristički, naravno, snabdeven brojnim sistemima za bezbednost, asistenciju vozaču, uz brojne mogućnosti konekcije sa smartfonima. Uostalom, sada je vrlo teško naći automobil koji sve to nema. A "Nisan" je oduvek poznat po tome što je bio pionir u mnogim oblastima. Da li treba podsetiti da je "nisan lif" prvi automobil na struju koji je poneo titulu "Automobil godine".

Foto:"Nisan"

Ovaj krosover će se prodavati u Japanu i SAD. Zatim, verovatno sledeće godine stiže i u Evropu.
Tako će biti ponuđene i brojne verzioje prilagođene specifičnostima tržišta.

Pročitajte još:Slažete li se? Odlučeno koja je boja automobila najomiljenija

Osnovna verzija sa pogonom na zadnje točkove, uz bateriju od 65 kilovat-časova ima 215 KS, 300 nm obrtnog momenta, maksimalno ograničenu brzinu na 160 km na čas i ubrzanje do stotke za 7,5 sekundi.

Autonomija je oko 450 kilometara što nije dovoljno da na primer iz Beograda stignete do Niša i nazad (oko 240 km u jednom pravcu), ali je zato tu nešto snažnija verzija, sa jačom baterijom od 87 kilovat-časova, koja ima skoro iste performanse (jedini zbog težine baterije sprinta za 7,6 sekundi do stotke) ali ima domet od 500 kilometara! Do Niša i nazad do Beograda bez punjenja!

Foto:Nisan"

Ali, ovo se odnosi samo na verzije sa pogonom na dva točka. Ako poželite "pravi" terenac tu su verzije sa pogonom na sva četiri točka. Sa baterijom od 65 kilovat-časova do stotke stiže za 5,9 sekundi a maksimalna brzina je 200 kilometara na čas! Ali je zato domet skromniji pa imate autonomiju od 340 kilometara. Snažniji model sa pogonom na sve točkove ima bateriju od  87 kilovat-časova, sprinta iz mesta do 100 km na čas za svega 5,7 sekundi uz istu maksimalnu brzinu od 200 km na čas, Domet je 460 kilometara. Za one koji hoće više tu je verzija 87 KVČ performans koja sprinta za 5,1 sekundu do stotke, stiže veoma brzo do maksimalnih 200 km na čas, ali ima domet od svega 400 km na čas.

Pročitajte još: Montiranje letnjih i zimskih guma postaje PROŠLOST

I "arija" može da se puni na superpunjačima, kućnim utičnicama i "zidnim punjačima". Od toga i zavisi vreme punjenja.

Dužina vozila je 4.595 mm, širina je 1.850 mm, visina 1.660 mm. Međuosovinsko rastojanje je 2.755 mm. Prtljažnik ima 468, odnosno 408 litara u zavisnosti da li se radi o modelu sa pogonom samo na dva ili sve točkove.

Cena osnovnog modela u japanu i SAD biće oko 45.000 dolara.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.