Школовање од куће утицало позитивно на "успавану"децу
Добра страна учења од куће је што су мирна деца, која раније нису могла да се истакну у групи, сада постала равноправна.
Школовање од куће је велика промена, изазов, па и тест нерава за наставнике, ученике и родитеље, јер је настава преко ТВ екрана и интернет платформи, слање домаћих задатака на мејл и у "Вајбер" групе, оцењивање радова у електронској форми, новина просветног система.
Прочитајте још: Не контролишете шта дете ради на интернету? После овог текста ћете почети
У школским клупама сада нема никог, али просветари и даље "предају". Живот се преселио у дигиталне учионице, али ту нема оног уобичајеног дечјег жагора који кроји атмосферу у школама.
Наставници предају, али нема дечјег жагора.
На какве захтеве сада морају да одговарају просветари, на које све начине комуницирају са децом, како их мотивишу, колико им је тешко да процене њихов рад на даљину, питали смо Дејана Савића, професора биологије у ОШ "Милош Црњански" из сремског места Хртковци.
- Мени су "занимљивији" ђаци који раније нису много радили, били су просечни или испод просека, али су се сада пробудили, што значи да је овај вид наставе дао и позитивне резултате - каже саговорник.
Шансу су добила деца која се раније нису истицала.
Он додаје да некада "успавана" деца сада редовно шаљу радове, и потуде се око сваког. Многи би одмах рекли да им сигурно неко други ради домаћи, да то чине под притиском родитеља или да од неког преписују, међутим наставник мисли да заиста има светлих примера.
Сада су шансу добила и деца која нису могла да се истакну у групи, нису имала довољно самопоуздања или развијене социјалне вештине, па им овај начин рада више лежи. И зато њих радо награђујем, каже саговорник.
Прочитајте још: Постоје ТРИ кључне реченице које треба да кажете детету да би постало ГЕНИЈЕ
Уосталом, и ми смо одједном "еволуирали" у дигиталне наставнике, па класична настава као да је остала у прошлости, па када опет постане наша стварност, видећемо где смо и колико смо из свега овог научили - закључује професор.