· · Коментара: 0
Примена

Откривамо како ће "Најбржи циркус" усавршити нову "хонду џез"

У прављењу овог аутомобила коришћено знање из тркачког тима Формуле 1

honda-naslovna.jpg
Фото:"Хонда"

 Када крајем ове године буде лансирана нова "хонда џез хибрид" многе иновације које буду уграђене у њу ће потицати из болида два тркаћка тима "Астон Мартин Ред була" и "Торо Роса" које у "Најбржем циркусу на свету" покрећу мотори "Хонде".

"Хондини" инжењери искористили су технологију, али и знање из споственог програма "Формула 1 хибридни мотор" да усаврше "цивилни" пројекат -"е:ХЕВ хибрид систем".

Прочитајте још: Да ли знате шта се дешава када успорите или закочите у новом "Опелу"?

Последњи "Хонда Формула 1 хибридни погон" назван "РА620Х" користи високо ефикасни бензински мотор од 1.600 кубика са шест цилиндара комбинован са системом за рекуперацију електричне енергије.

Фото:"Хонда"

Овај напредни систем рециклира енергију добијену кочењем и издувним гасовима да генерише додатну снагу за убрзање и да редукује такозвану "турбо рупу".

- Тркачка искуства биће искоришћена у новој хибридној "хонди џез" да би се добила максимална искоришћеност енергије и побољшале перформансе возила - објашњава Јасуаки Асаки, шеф "Одељења за развој мотора Хонде"..

Нови "е:ХЕВ систем" развијен за  "џез" осигураће оптимум потрошње горива са перформансама не утичући на задовољство возача. Састоји се од снажног електричног мотора укомбинованог са бензинским 1,5 литарским "ДОХЦ и-ВТЕЦ" мотором, литијум-јонском батеријом и иновативним фиксираним мењачем са интелигентним системом контроле рада мотора.

Прочитајте још:Усвојена Уредба о субвенцији електричних и хибридних возила

"Хонда" има богато искуство у најсофистициранијем аутомобилском такмичењу на свету. Доказ тој тврдњи је и 74 гран-при победе и шест титула у надметању конструктора.     

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.