Одзвонило апликацији TikTok: YouTube спремио нову платформу - YouTube Shorts
Иако се Google компанија до сада није прославила развојем друштвених мрежа, ово је прва комапанија која ће покушати да се озбиљно супростави кинеској сензацији
Популарност друштвене мреже TikTok бацила је у сенку Facebook, али и Snapchat и Instagram за изузетно кратко време. Ипак, можда и ова друштвена мрежа оде у други план пласирањем YouTube Shorts апликације.
У последње време све је популарнија још једна мрежа, кинески ТикТок који је базиран на кратким видеозаписима, а према последњим подацима инсталиран је на више од 1.5 милијарди пута.
Shorts није посебна апликација, већ ће бити интегрисана у апликацију YouTube.
TikTok ускоро би могао да добије конкурента у Google компаније. Наиме, амерички интернетски див Google ускоро намерава да представи нову друштвену мрежу, односно виралну платформу за видеозаписе Shorts, при чему то не би била посебна апликација, већ ће бити интегрисана у апликацију YouTube.
Прочитајте још: Како да безбедно купујете преко интернета у доба пандемије корона вируса?
Из компаније Google рачунају и на велики број креатора видео записа и YouTube звезда, који су већ изградили свој виртуални углед и прате их милиони људи на том сервису па верују да ће се и они приклонити Shorts-у као новом начину стварања и пласирања виралних видео записа.
Шта све пружа?
YouTube Shorts је најозбиљнији покушај технолошких компанија из Америке да се супроставе расту TikTok-а, сматрају стручњаци.
Унутар те платформе, која ће омогућити снимање и дељење кратких видео записа, моћи ће да се користи постојећи каталог лиценциране музике као позадина у видео записима.
Тренутно, није познато више детаља око покушаја Google компаније да оствари успех и у пољу друштвених мрежа.