Нећете веровати шта је МАМАЦ на који се "пецају" купци овог аутомобила
"Алфа Ромео" покренула пројекат који будућим власницима омогућава да добију јединствено возило
Нова "алфа ромео ђулија ГТА" је инспирисана моделом "ђулија ГТА" из 1965. „Гран турисмо алегерита“, коју је произвела "Аутоделта" на основу "ђулије спринт ГТ", модела који је низао спортске успехе широм света. Нови модел "ГТА" има мотор "алфа ромео 2.9 В6 би-турбо" са 540 КС. Изглед аутомобила, изнутра и споља, изражава концепт историјског аутомобила, истовремено одражавајући генетски код бренда: техничку изузетност у комбинацији с задовољством вожње.
Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?
За 500 будућих срећних власника овог модела "Алфа Ромео" је осмислио „пројекат у пројекту“, па ће сваки купац моћи, у сарадњи са људима из ове компаније, да сам персонализује своје возило. Зато је "Алфа Ромео" израдио серију модификација и измена унутрашњости и спољашности аутомобила, нудећи јединствено и аутентично искуство скројено по мери.
Посебна пажња била је посвећена избору боја. Те боје су анализиране и прилагођене на одговарајући начин. Предњи део, који карактерише историјска бела „маска“, без сумње је први елемент који се истиче и који, у комбинацији с уздужним пругама, одмах убрзава рад срца и ума, асоцира на трке. Хауба садржи иконографске елементе знака Алфа Ромео као што су крст, симбол змије (Бишоне) и италијанска застава, објаснили су дизајнери "Алфе".
Прочитајте још:"Алфа Ромео" за свој 110 рођендан представио "ђулију ГТА" (Фото)
Неке од најрепрезентативнијих и најзанимљивијих шема боја су окер и бела и црвена и жута.
Окер подсећа на 1750 ГТАм и 2000 ГТАм, у којима је Тоин Хеземанс освојио Европски шампионат туринг аутомобила 1970. и 1971.
Историјска бела маска је препознатљива, а на хауби су крст, змија и италијанска застава.
Када је реч о црвено и жутој, обојени предњи део настао је због потребе да се возачи у истој трци разликују једни од других. Док је радио на бојама, "Центро Стиле Алфа Ромео" је опсежно и креативно истражио разнолику историју бренда. На пример, обојени предњи део модела 1965.-1968. "спринт ГТА" није био симетричан, иако је симетрија постојала на моделу "ГТА 1300 јуниор".
Жути предњи део обележио је аутомобил који је победио на Европском шампионату туринг аутомобила 1971. и 1972. док је у појединим тркама 1971. године Ђанлуиђи Пики возио аутомобиле са њиховим доњим предњим делом фарбаним жутом бојом. Ово су све везе с најпрестижнијим победама модела ГТА.
Појединачно, муштерије могу да захтевају једну од ових комбинација боја за свој аутомобил, уз додатну могућност да одаберу број са стране и "Годвул" цираду за аутомобил у истој боји.
Боје су својеврстан омаж италијанској застави, а број возила је ограничен.
Поред тога, боје у изради дизајнерског центра (ограничене број), доступне за моделе "ђулија ГТА" и "ГТАм", обухватаће "ГТА црвену", "трофеј белу", и "монтреал зелену", асортиман боја које представљају омаж италијанској застави. Још један ниво персонализације могуће је кроз избор боје калипера кочница, као и ентеријера, сигурносног кавеза, појасева и шавова.
За све који су донели одлуку да постану део ГТА света и који су резервисали модел, биће обезбеђен посебан процес продаје, с амбасадором бренда, специјалистом за производе, који ће бити у контакту са сваким купцем од наруџбине до испоруке.
Почетна цена на европским тржиштима је од 175,000 евра.