Моћном "санта феу" испеглали боре и додали електрични мотор
"Хјундаи" обновио свој најавећи СУВ који стиже у Европу и Србиуи почетком септембра
Он је моћан, упечатљив на асвалту и ван њега и једна је од перјаница "Хјундаија", Робустни, луксузни СУВ "санта фе", четврте генерације, после само две године подвргнут је третману "затезања бора".
Тај, за ауто-индустрију уобичајени "фејсл-лифтинг" значи у пракси блаже "козметичке" измене дизајна, усавршавање ентеријера, додавање најсавременијих технологија, система за "асистенцију" возачу али и, сада већ незаобилазно ширење гаме мотора који покрећу возило.
Прочитајте још:Овај ауто сада ИЗБЕГАВА сударе, али и пази на децу и кућне љубимце!
Тако је, поред улепшавања изгледа, новог "Т" израза дневних светала, све силе нових технолошких решења везаних за безбедност и помоћ у вожњи, "Хјундаи" у "санта фе" почео уградњу и најсавременијих хибридних, али и "плаг-ин" хибридних система. Колико ће се то одразити на перформасне возила, потрошњу, емисију штетних гасова, аутономију возила само на струју, видећемо ускоро када "Хјундаи" објави и ове податке.
Прочитајте још: Нови "хјундаи велостер Н" спринта до стотке за 5,6 секунд
Оно што се зна за сада, је да су Корејци спремили нову дигитализовану инструмент таблу са екраном дијагонале од 12,3 инча, а ту је наравно и 10,25 инчни екран на врху централне конзоле.
То на први поглед треба да поручи купцима да је нови "санта фе" за 2021. годину, како се то сада уобичајено каже за неки модел, спреман да вас поведе у нову, технолошки много напреднију будућност.