· · Komentara: 0
SILOVITO

I sa manjim motorom "tojota GR supra" opravdala očekivanja (Foto)

Pored V6 3.0 agregata u japanskog sportistu ugrađuje se i 2.0 litarski sa četiri cilindra

tojota-GR-supra-naslovna.jpg
Foto: "Tojota"

Novi 2.0 litarski motor je sada u ponudi  "tojote GR supre" koja se ranije, po prvi put u Evropi, pojavila sa 3.0 litarskim motorom. I sa ovim agregatom " GR supra" je sačuvala sve svoje kvalitete kao sportski automobil. Dinamičke karakteristike su čak i bolje u nekim segmentima jer je smanjena masa vozila za 100 kilograma.

Pročitajte još: Kako da, kad pazarite polovnjak, ne kupite "mačku u džaku"?

Novi 2.0 litarski motor sa četiri cilindra, opremljen turbinom, je kompaktinji, lakši za pomenutih 100 kilograma  od večeg trolitarskog, pa to omogućuje da se šasija drugačije balansira za još oštrije manevrisanje. Manji motor se smešta bliže centru automobila, proibližavajući se idealnom balansu napred/nazad i dajući bolje inercione karakteristike. 

Foto:"Tojota"

Iako ima "samo" 258 "konjskih snaga" uz pomoć sjajnih 400 nm obrtnog momenta dostupnog u širokom rasponu obrtaja motora, uz automatsku transmisiju od osam stepeni "ZF", ovaj agregat omogućava "tojoti GR supra" da postiže zaista vrhunske rezultate.

Pročitajte još: Oduzima dah: Samo 100 srećnika će moći da uživa u čarima ove "Honde" (Foto,Video)

Od nula do 100 kilometara na čas "tojota GR supra 2.0" stiže za 5,2 sekunde, dok je maksimalna brzina potpuno ista kao kod vozila sa snažnijim motorom - elektronski ograničenih 250 kilometara na čas. Potrošnja se kreće u proseku od 5,9 do 6,2 litra na 100 kilometara.

Foto:"Tojota"

Cena "tojote GR supre" s 2.0 motorom je oko 40.000 dolara, naravno u zavisnosti od tržišta i paketa opreme. Proizvodnja ove verzije japanskog sportiste, prvog vozila koje je za globalno tržište razvila "Tojota Gozo rejsing" počela je u januaru, a prvi kupci u Evropi su obradovani isporukom krajem marta.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.